GET INSPIRED

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon

KEET

ADRES

KEET Rotterdam

Oppert 2A

3011 HV - Rotterdam

KEET Boetiek

Doctor Molewaterplein 40

3015 GD Rotterdam

KNOW IT ALL

© website created by Jojanneke styling

VEEL GESTELDE VRAGEN 

Hoe plaats ik een bestelling bij KEET?

Een leuk artikel gevonden in onze webshop? Deze kan je heel eenvoudig bestellen door op het artikel te klikken en toe te voegen in het winkelmandje. Je kan nog lekker verder shoppen of je bestelling afronden. Heb je meerdere producten in je winkelmandje? Een overzicht van je bestelling vind je door op het winkelmandje te klikken.

Klaar met winkelen?

Door op het winkelmandje te klikken vind je een scherm waarop je je bestelling kan wijzigen, annuleren of doorgaan met de betaling. Daarna kun je je bestelling afronden door op op de knop “ga door naar afrekenen” te klikken. Hier kun je ook een kortingscode en/of cadeaubon invoeren.

Log in met je gegevens of als nieuwe klant kan je heel gemakkelijk een account aanmaken door je gegevens in te voeren. Een account aanmaken raden wij zeker aan, zodat je bij een volgende bestelling je gegevens al klaar staan.

Bij afronding van de bestelling ontvang je een ordervestiging per email. Hierin staat een overzicht van je bestelling met je gegevens. Dan gaan wij aan de slag om je bestelling klaar te maken voor verzending. Als de betaling bij ons verwerkt is, wordt je pakketje verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen binnen Nederland.

  • Alle bestellingen boven €75,- worden gratis geleverd.

  • Bij bestellingen onder de €75,- betaal je €6,95 verzend-, en verpakkingskosten.

  • Bij brievenbuspakketten betaal je €4,25

Alle bestellingen zijn voorzien van een track & trace code zodat je je bestelling makkelijk kunt volgen.

Hoe kan ik betalen?

Bij ons kun je veilig betalen met iDeal of Paypal.

 

iDeal

Je kunt met iDeal betalen als je toegang hebt tot internetbankieren bij ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Triodos Bank, de Friesland Bank of Knab.

Je rekent af binnen de vertrouwde internetbetaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van de bank.

Na afronding van je betaling wordt je bestelling binnen 3 werkdagen verzonden.

PayPal

Via je PayPal account kun je veilig, snel en gemakkelijk betalen. Hier geldt ook, zodra de betaling bij ons binnen is wordt je bestelling binnen 3 werkdagen

Ik weet mijn track&trace code niet

Je ontvangt een email met de track&trace link als we je bestelling hebben verzonden. Kun je deze mail niet vinden of ben je hem kwijt, dan kunnen wij de code voor je opzoeken. Stuur even een mailtje naar info@keetwebshop.nl.

Ik wil mijn bestelling wijzigen.

Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje met je wijziging naar info@keetwebshop.nl. Wij kunnen je bestelling alleen wijzigen als deze nog niet verstuurd is.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Controleer eerst je spambox. Kun je hem daar ook niet vinden, stuur ons even een mailtje.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Controleer eerst met de track&trace code de status van je bestelling. Mocht je het pakket echt niet kunnen vinden, laat het ons even per mail weten.

Waar staan jullie algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden kun je hier vinden.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Vervelend als je niet tevreden bent over een product, maar dit kan natuurlijk voorkomen. Het product kun je dan terugsturen of terugbrengen naar de winkel.

Ons adres:

KEET Rotterdam

Oppert 2A

3011HV Rotterdam 

Er zijn een aantal voorwaarden die gelden bij een retour:

  • Vanaf het moment van ontvangst heb je het recht om binnen 14 dagen het betreffende product terug te sturen.

  • Het retourformulier kan hier worden gedownload.

  • De kosten die gemaakt worden voor retour zijn voor eigen rekening.

  • Het retour sturen is op eigen risico. Versturen met track&trace wordt dan ook zeker aangeraden.

  • Het product moet in originele staat zijn.

Na ontvangst van de retour zullen we binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mijn product is kapot aangekomen, wat nu?

Stuur ons binnen 2 dagen na ontvangst een mailtje. Na deze dagen kunnen wij niet meer aansprakelijk gesteld worden.

Waar heb ik garantie op?

Ondanks onze strenge kwaliteitscontrole alvorens inkoop & productie in gang te zetten én het pakketje te versturen kan het voorkomen dat sieraden defect arriveren of defect raken na verloop van dragen. Hieronder vind je overzichtelijk waar wij garantie op geven:

Sieraden
Op onze 925 zilveren en/of brass sieraden zit een garantie van 3 maanden vanaf de datum waarop het sieraad is aangeschaft. Onze garantie dekt alleen materiaal- en productiefouten.  

 Wij geven helaas geen garantie op:

  • Breuk en/of vervorming (tenzij het een aantoonbare productiefout is).

  • Beschadiging door normale slijtage, onjuist gebruik of verkeerde behandeling.

  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.

  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.

  • Beschadiging door het verkeerd gebruik van zilver en/of brass poetsmiddelen.

Om lang te kunnen genieten van jouw My Treasure Hunts sieraad, raden wij aan om zorgvuldig met je nieuwe sieraad om te gaan.

Tips

  • Wil je het oxidatieproces tegengaan let dan extra op met schoonmaakmiddelen, make-up, parfum, haarlak!

  • Doe je sieraden af tijdens het zwemmen, sporten, huishoudelijke taken en wanneer je gaat slapen.

  • Maak je sieraden nooit schoon met chemische middelen en poets ze niet met een harde doek.

 

Fashion accessoires & kleding
Op alle artikelen in de categorie kleding &  fashion accessoires zit een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode het artikel beschadigd zijn of er treedt een ander mankement op, stuur dan een mailtje naar info@mytreasurehunts.nl

Wij geven helaas geen garantie op:

  • knopen

  • pailletten & stenen

  • artikelen die verkeerd gewassen zijn

  • ritsen

  • beschadigingen en/of mankementen wegens onzorgvuldig gebruik

  • producten die vervaardigd zijn van vintage stoffen

 

Lifestyle
Op alle artikelen in de categorie lifestyle zit een garantietermijn van 14 dagen.

Wij geven helaas geen garantie op:

  • artikelen die verkeerd behandeld zijn

  • beschadigingen en/of mankementen wegens onzorgvuldig gebruik

  • producten die vervaardigd zijn van vintage stoffen

  • natuurproducten zoals bv onze opgezette vlinders

 

Sale
Wij geven geen garantie op items die in de sale zijn gekocht.